Thursday, May 3, 2012

DELFI: Kogemused Viljandi linna politseinikega: uskumatu hoolivus ja abivalmidus!

POSITIIVNE ARTIKKEL
(AUTOR) Olen väga rahul Viljandi linna politseinike tööga, sest senimaani on mul olnud väga meeldivad kogemused. Sooviksin mõnest enda kogemusest ka teile kirjutada.

Kolisin veidi aega tagasi Viljandisse ja kohe alguses tunnetasin, et selles linnas on väga positiivne aura ning meeldivad ja mõistlikud inimesed on igas mõttes silmapaistvalt esiridades.  

Politseinikud on siin linnas säärmiselt mõistlikud, konkreetsed ning teavad täpselt, kuidas peab üks korralik politseinik oma töösse suhtuma. Nimelt juhtus mul selline asi, et minu auto läks linnast välja sõites maanteel katki. Vaevu jõudsin autost välja tulla, kui peatus politsei patrullauto, politseinikud tulid kenasti naeratus näol minuni ja küsisid, kas mul on abi tarvis, et auto tee äärde lükata.   


Loe lähemalt DELFI-st!