Saturday, September 22, 2012

Politsei - palk väike, rahvas vihkab ja süsteem ei salli?

Negatiivne artikkel!
DELFI:
Prokurör loodab, et aasta tingimisi hirmutab politseinike ründamise eest

Kuue Viljandis politseinikke peksnud pätiga kokkuleppemenetluses leebed karistused kokku leppinud prokurör Jane Pajus loodab, et aastane tingimisi vangistus hirmutab kurjategijaid politseinike ründamise eest.

Nimelt selgus, et kolm eelmise aasta oktoobris politseinikke rünnanud meest said tingimisi karistused ning 
politseiniku ninaluu puruks peksnud kurjategijat karistati üksnes aasta ja seitsme kuu pikkuse vangistusega.

Lõuna prokuratuur ei soovinud eile Delfile seda pikemalt kommenteerida ja teatas üksnes, et kohtuotsuse 
teatavakstegemisel juunikuus on prokurör kohtuotsust uudistesaatele Reporter piisavalt selgitanud.

Reporteri uudises rääkis Pajus, et kolm varem kriminaalkorras karistamata isikut, kelle osalus selles kuriteos politseinike ründamisega piirduski ja kes ei tunginud võõrale territooriumile ja ei kasutanud vägivalda tsiviilisikute vastu, said kõik aastase vangistuse erinevate vabastustingimustega.

"Ma loodan, et üldsus saab aru ja mõistab seda, et korrakaitsjad ei tegutse ilmaasjata, korrakaitsjate korraldustele tuleb alluda," lisas Pajus.

Politsei peadirektor Raivo Küüt nõudis täna aga politseinike ründajatele karme karistusi. "Need, kes tõstavad käe politseiniku vastu, tõstavad käe riigi vastu ja siin peavad olema keskmisest kõrgemad karistused," lausus Küüt.

Täispikkuses artikkel Delfi.ee portaalis! 

Antud karistusi lugedes ei oska ma küll öelda kas ma olen hämmingus... ma olen väga vihane sellise "õigeksmõistmise" pärast!

"Politseiametnike ründamine on ka ründamine Eesti riigi vastu" on meie seisukoht!