Monday, September 3, 2012

Haapsalu politsei komissari vägitegu?

Haapsalu Politseijaoskond on Meie lugejaskonna seas üks väga aktiivne jaoskond. Nimelt oleme saanud mitmeid ja mitmeid kirju kodanikelt kellega on käitutud valesti, samuti ka vihjeid Haapsalu Politseiametnike kohta. Järgnev on kiri lugejalt ja tema juhtumist:


Minuga juhtus aasta tagasi selline lugu:
Olles pesus kuulsin, et keegi laseb väga rahutult uksekella. Elukaaslane avas ukse ning politseinik hakkas tehda koheselt üle kuulama, samas jagades ka kriminaalmenetluse detaile.
"Kes sina oled, kus on see isik ja palju muudki", mida tavakodanikult ei küsita.
Saades vastuseks, et otsitud isikut eelmainitus kohas pole, lahkus politseiametnik. Paraku saabus ta järgmisel päeval, tagudes jala või rusikaga tugevasti vastu ust. Taaskord avades ukse oli vastas taaskord sama komissaar sama isikut otsimas. Seljas ei olnud ei vormiriietust ega ka tutvustanud ennast kui politseiametnikuna. Samuti küsisin: "Kas teie käisite eile samuti ukse taga?"
Vastuse sain jaatava ja otsustasin ametniku noomida, et sedasi ei kohelda asjasse mittepuutuvat isikut ja samuti ei ole vajadust minu ust niimoodi taguda. Ilmselgelt ei meeldinud Talle minu jutt ning lubas järgmisel korral ukse maha lüüa ja toa segi keerata - sõna otseses mõttes.
"Minul on see luba ja mind ei huvita, kelle korter see on", vastas Haapsalu politseiametnik

Siis otsustas komissar uksevahelt jõuga sisse trügida, ent ma lükkasin ta eemale ja sulgsin ukse öeldes: "Mina teiega suhelda ei soovi!"

Nähes enda eest tavariietes isikut ähvardamas minu kodu segi ajada, ajas hirmu peale.

Kirjutasin ka kaebuskirja Lääne Politseiprefektuurile. Vastuseks ei saanud ma ei vabandust ega ligilähedalegi vaid mulle öeldi: "Tegemist ongi väga agressiivse isikuga ja tal on need õigused olemas."

Sellised on meie riigiametnikud, kellele me palka maksame. Kahjuks enam kirjavahetust alles ei ole. Ja menetlust selle suhtes ei algatatud. Asi toimus Haapsalus 2011 suvel. Lihtsalt mõtlesin et jagan oma meeldivat kogemust.

Komissari nimi on meile teada!