Sunday, June 24, 2012

Lasnamäe politseiametnik ei tunne seadusi!

Negatiivne artikkel!
Jaanipäeva pärastlõunal jäi patrull silma Raadiku 7 maja kõrval.

Nimelt tehti menetlustoiminguid ja läksin tunnistajaks politsei tegevusele. Edasi video:



Edasi kutsuti mind politsei patrullautosse. Kuna oli aru saada, et nii see politseiametnik, Roman, kui ka tema paarimees (kes on tuntud meie poolt varem kui ametnikuna, kes küsis, kas politseiauto pildistamiseks mul luba on: artikkel varasemast ajast) on ebapädevad Politsei- ja Piirivalveseadust jälgima, siis otsustasin näidata enda dokumenti.


Üllatuseks olin mu nimi neile tuttav ning said kohe aru, et asi läheb kuhugi ülesse...

Kirjutati protokoll ja endale protokolli ma ei saanud - põhjuseks, et koopiat saaksid nad jaoskonnas teha.

Taaskord, kuna oli riigipüha pärastlõuna, oli mul ka kiire ning otsustasin protokolli koopiast loobuda. Vajadusel saab seda jaoskonnast.


Kuna inimlikult saan aru politseiametnikust, et ta on segaduses oma seadustega ja ilmselgelt pole Temal kogemusi seaduseid tundva isikuga, siis kaebust 24. juuniks esitatud pole ning esitamisel ka ei ole.
Kuigi rikuti kahte PPS paragrahvi.

§ 718. Isikusamasuse tuvastamine

§ 733. Isiku kinnipidamine

 

Antud paragrahvid Politsei- ja Piirivalveseaduses on lubatud juhul: KUI ISIK ON AVALIKU KORRA EEST VASTUTAVAKS. Maakeeles, et kui isik on rikkunud seadust.